سردار مسعود جعفری‌نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پلیس اشرافیت کامل به امنیت استان دارد و با کوچکترین ناامنی برخورد جدی می‌کند.

وی با اشاره به کلیپ‌های منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی و بازخورد عمومی آن، افزود: این‌گونه بحث‌ها درون‌گروهی است و قطعاً مخل آرامش و امنیت جامعه نمی‌شود بلکه مطالبه‌گری را از دستگاه‌های انتظامی و قضایی برای برخورد با این ناهنجاری‌ها بالا می‌برد.

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه دغدغه پلیس ایجاد امنیت اجتماعی است، بیان کرد:  بعد از اجرای حکم پرونده قاتل میاندورودی اثرات مثبت آن را مردم در سطح جامعه حس کردند چون یک مطالبه عمومی بود.

این مسئول با تشریح اتفاقات چند وقت اخیر در شبکه‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: بعضی از کلیپ‌های منتشرشده مربوط به ابتدای سال است زیرا این افراد ۶ ماه گذشته دستگیر و روانه زندان شدند.

جعفری‌نسب ادامه داد: به‌جز «م ـ ط» یکی از اراذل شهرستان بابل که تحت تعقیب است بقیه افراد شرکت‌کننده در کلیپ‌های منتشرشده دستگیر شده‌اند و با تکمیل پرونده، تحویل مراجع قضایی داده شدند.

وی با بیان اینکه نباید کارهای بزرگ پلیس نادیده گرفته شود، این اطمینان را به جامعه داد که نیروی انتظامی اشرافیت کاملی به تحرکات اراذل و اوباش دارد و برخورد سخت با آنها انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اولویت‌های پلیس در استان، اضافه کرد: در برخورد با اوباش، مبارزه با مواد مخدر و برخورد با سارقین از اولویت‌های پلیسی در استان است.

این مسئول تصریح کرد: در مبارزه با مواد مخدر ۲ هزار و ۱۰۰ نفر دستگیر شد که یک‌هزار و ۷۰ نفر آنها خرده‌فروش بودند و ۲۷۵ کیلو مواد مخدر از آنها کشف شد.

جعفری‌نسب با اعلام اینکه رشد آمار سرقت در استان مهار شد، خاطرنشان کرد: ۸۸ باند حرفه‌ای سرقت در استان متلاشی و دستگیر شدند که بسیاری از آنها با عملیات‌های اطلاعاتی خاصی به دام افتادند.

وی با بیان اینکه تعامل خوبی بین نیروی انتظامی و قوه‌قضائیه در استان مازندران وجود دارد که برای برخی از آنها تا ۲۵ سال حبس صادر شد، تصریح کرد: فضای استان مازندران برای مانور این افراد تحت کنترل است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی آرامش مردم را به حراج نمی‌گذاریم، گفت: کادر نیروی انتظامی استان با قدرت و درایت و آمادگی کامل جهت جانفشانی در برابر هرگونه ایجاد ناامنی، برهم زدن آرامش و نظم عمومی، ایستاده است و اجازه گردن‌کلفتی را به احدی در استان نمی‌دهیم.