جعفر محمدنژاد اظهار کرد: در حال حاضر در تمام محورهای استان شاهد بارش باران هستیم که لازم است رانندگان با احتیاط بیشتری تردد کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی مازندران عادی و روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.

رئیس پلیس‌راه مازندران تصریح کرد: با توجه به ترافیک عادی و روان محدودیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز لغو شده است.

این مسؤول به اعمال محدودیت‌های ترافیکی فردا در محورهای هراز، سوادکوه و کندوان اشاره کرد و افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ یکشنبه دوم تا ساعت هشت روز دوشنبه سوم خرداد‌ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

محمدنژاد اضافه کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس و تردد انواع تریلی از محور هراز کماکان ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز یک‌شنبه دوم تا ساعت دو بامداد دوشنبه سوم خرداد‌ماه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز یک‌شنبه دوم تا ساعت دو بامداد دوشنبه سوم خرداد‌ماه از ۱۵ کیلومتری مرزن‌آباد(دزبن) به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

رئیس پلیس‌راه مازندران یادآور شد: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ یک‌شنبه دوم تا ساعت هشت روز دوشنبه سوم خرداد‌ماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

این مسؤول با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

محمدنژاد در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش‌شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.