ربیع فلاح جلودار شنبه‌شب در جمع مسئولان استان اظهار داشت: به سبب اهمیت و جایگاهی که استان‌های شمالی در تأمین امنیت غذایی کشور دارند اولین جلسه منطقه‌ای با موضوع اقتصاد مقاومتی در ساری برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه که با حضور استانداران استان‌های شمالی برگزار شد دکتر نوبخت بر ارائه عملکرد استان‌ها در حوزه اقتصاد مقاومتی در پایان سال تأکید داشتند.

استاندار مازندران، بابیان اینکه در اولین جلسه اقتصاد مقاومتی استان‌های شمالی مقرر شد زیرساخت‌های لازم و برنامه‌هایی که می‌تواند تا ۵۰ سال آینده در استان‌ها مطرح شود جمع‌بندی شده و نیز موضوعات مربوط به اقتصاد مقاومتی هم کمتر از یک هفته ارائه شود و با حضور دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که دکتر دژپسند هستند این برنامه‌ها بگیری می‌شود.

فلاح جلودار بیان کرد: همه مدیران اجرایی و مسئولان قوای مقننه و قضاییه استان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در تلاش هستند و متعهد می‌شوم باهم افزایی و وفاقی که در استان وجود دارد حتماً تا پایان سال جاری اقداماتی که در دستور کار است به بار می‌نشیند وهمه فعالیت‌های استان حول محور اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال است.

مقام عالی دولت تدبیر و امید در مازندران ادامه داد: البته تحقق برخی از برنامه‌ها مشمول گذر زمان است و نیاز به برنامه‌های میان‌مدت دارد که در سال بعد یا سالهای آتی عملیاتی خواهد شد.

استاندار مازندران با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان و تولد حضرت ولی‌عصر و نام‌گذاری این روزبه نام سربازان گمنام امام زمان، ضمن تبریک این روز و قدردانی از تلاش مجموعه اداره کل اطلاعات استان، گفت: امیدواریم با همدلی و هم‌زبانی که در مجموعه استان مازندران وجود دارد دست‌به‌دست هم داده و انتظاراتی که مقام معظم رهبری و ریاست‌جمهور محترم از ما دارند محقق کنیم.