جشن نیمه شعبان مخصوص امام زمان (عج) است و باید طبق دستورات اسلام و قرآن مراسم جشن و سرور برقرار کرد.

اما متاسفانه در چندین سال اخیر شاهد گسترش نا هنجاری ها و بد اخلاقی ها در جشن نیمه شعبان در آمل هستیم که با اصول اسلامی، قرآنی و دینی هیچ سنخیتی ندارد و دل امام زمان را به جای شاد کردن، خون می کند.

جالب تر آن است که این جشن ها در مراکز اصلی شهر آمل و بدون دخالت هیچ یک از مسئولان فرهنگی شهر بدون کوچکترین مشکلی برگزار می شود در صورتی که اگر همین مراسم به شکلی دیگر بود، مطمئنا مسئولان مربوطه دخالت می کردند!!!!

یکی از فعالان فرهنگی شهرستان آمل که شاهد این بی اخلاقی ها بود، گفت: این بزن و برقص ها در نقاط مختلف شهر آمل برقرار بود و فقط مختص یک منطقه نبود و در آن افراد به راحتی و بدون هیچ دغدغه و مشکلی به رقص و آواز پرداخته بودند و این بی اخلاقی ها به حدی رسیده بود که ماندن در آنجا برای بنده جایز نبود.

حال از مسئولان فرهنگی شهر آمل سوالاتی تامل بر انگیزی دارم که پاسخ آنها جالب به نظر می رسد:

مسئولان به اصطلاح فرهنگی شهر آمل شما دقیقا در شهر چه کار می کنید؟

مگر می شود در یکی از مراکز اصلی و پر رفت و آمد شهر رقص و آواز راه بیافتد و شما بی خبر باشید؟

اگر بی خبر بودید که نبودید باید فاتحه این شهر را خواند و اگر باخبر بودید چرا اقدامی صورت نگرفت؟

این مسائل و کارهای غیر فرهنگی سالهای قبل هم اتفاق افتاده بود،چرا برای حل این مشکل امسال اقدامی صورت نگرفت؟

و …

خون کردن دل امام زمان در روز تولدش به نظرتان کار خوبی است که دوستان انجام می دهند؟اگر کارشان را تایید نمی کنید پس چرا اقدامی علیه این کارها صورت نگرفت؟

بخشی از فیلم های این بزن و برقص ها در اختیار پایگاه خبری تحلیلی مازندرانه قرار دارد که به علت غیر فرهنگی بودن زیاد!!! منتشر نشده و در صورت نیاز رسانه ای خواهد شد.