حامد شیری بازیکن با تجربه، خوش اخلاق و ارزشی تیم فوتبال سایپا اهل روستای بوران شهرستان آمل می باشد که ۱۳ سال به صورت حرفه ای فوتبال بازی می کند.

IMG_0964

حامد شیری یکی از بازیکنان با تجربه و خوب تیم فوتبال سایپا به شمار می رود که تیم های زیادی در این فصل به دنبال او بودند و می توان گفت وی یکی از افتخارات ورزش مازندران خصوصا آمل می باشد ولی متاسفانه در شهر خود مظلوم واقع شده است که شخصا از این موضوع گلایه ای ندارد.

حامد شیری در کنار توانایی های فنی و فوتبالی بالایی که دارد، بازیکنی با اخلاق و ارزشی محسوب می شود که همین مورد بر محبوبیت های این بازیکن می افزاید.

سایت مازندرانه در راستای حمایت از ورزشکاران مازندرانی این بار مصاحبه ای با حامد شیری بازیکن با تجربه تیم فوتبال سایپا ترتیب داده است که به شرح زیر است:

۱-مازندرانه*با سلام…لطفا خودتان را مختصر برای مخاطبان سایت مازندرانه معرفی کنید؟

حامد شیری هستم متولد ۲۷ فروردین ۱۳۶۵ از روستای بوران شهرستان آمل و در حال حاضر متاهل بوده و یک دختر ۷ ماهه خدا به ما هدیه داده است

۲-مازندرانه*فوتبال را از کجا و چه سالی آغاز کردید؟

به صورت آماتور از دوران دبیرستان  فوتبال را شروع کرده و  بعد از گرفتن دیپلم به باشگاه شموشک رفتم و  به صورت حرفه ای فوتبالم را آغاز کردم

۳-مازندرانه*چقدر به فوتبال علاقه داشتید و اگر خاطره ای از دوران کودکی و نوجوانی خود در خصوص فوتبال دارید برایمان بگویید؟

فوتبال را از کوچه پس کوچه های روستایمان آغاز کردم و از وقتی که خودم را شناختم،  فهمیدم که می توانم فوتبالیست خوبی شوم

635140291493467493

۴-مازندرانه*چند سال در فوتبال حرفه ای فعالیت می کنید و در کدام باشگاهها عضویت داشتید؟

١٣ سال است در فوتبال حرفه ای کار می کنم و تیم هایی که در آن عضویت داشتم عبارتست از:،۳ سال شموشک،۲ سال فجر شهید سپاسى،۲ سال نساجی،۶ امین سال حضور در سایپا

۵-مازندرانه*در چه پست هایی بازی می کنید؟

در پست های دفاع وسط و هافبک دفاعى

۶-مازندرانه*در دوران حرفه ای چند گل تا به حال زده اید؟

۲۶ گل

۷-مازندرانه*چند سالی است در تیم فوتبال سایپا عضویت دارید.لطفا از تیم سایپا برایمان بگویید؟

۶ سال است در تیم فوتبال سایپا عضویت دارم .

سایپا یک باشگاه حرفه ای است که با ساختار بسیار خوب محل مناسبی برای پیشرفت هر بازیکنی که انگیزه های پیشرفت دارد، می تواند باشد.

سایپا خانه دوم من است و روابط خیلی صمیمی بین من و تمامی عوامل تیم وجود دارد به طوری که وقتی به تعطیلات می روم دلم برای دوستانم تنگ می شود و واقعا دل کندن از سایپا برایم خیلی سخت است.

۸-مازندرانه*وضعیت شما در فصل جدید لیگ برتر چگونه است؟آیا در تیم سایپا می مانید؟

بله ، در اول هفته مذاکراتی با باشگاه داشتم که به نتایج خوبی رسیدیم و برای یک سال دیگر در خدمت سایپا هستم

01040166

۹-مازندرانه*نظرتان در خصوص فوتبال آمل و مازندران چیست؟

فکر می کنم هیچ توجهی به ورزش خصوصا فوتبال در شهرم آمل نمی شود ، برای مثال از ساخت یک استادیوم در شهر خود جا زده ایم که این مورد یکی از ساده ترین امکانات برای داشتن یه بستر مناسب برای ورزشکار شدن است.
به نظرم مشکل فوتبال مازندران به خصوص آمل با توجه به داشتن استعداد های فراوان ، عدم مدیریت مناسب است و فکر می کنم افرادی که در راس کار هستند دل به کار نمی دهند و فعالیت آنها هدف دار و بلند مدت نیست.

۱۰-مازندرانه*آقای شیری شما چند سال است در لیگ برتر بازی می کنید و اهل آمل هستید ولی متاسفانه در طی این مدت مسئولان آملی ظاهرا تقدیری از شما به عمل نیاوردند.نظرتان در این خصوص چیست؟

نظری راجع به این سوال ندارم

۱۱-مازندرانه*از آمل چند فوتبالست در لیگ برتر مشغول بازی هستند در حال حاضر؟

حامد فلاح زاده، سایپا
حامد شیری، سایپا
حمید دیوسالار، راه اهن

۱۲-مازندرانه*دیدار با خانواده های شهیدان خجسته و محمدی و دیدار با خانواده شهید مدافع حرم روح الله صحرایی یکی از برنامه های هفته گذشته شما در آمل بود.نظرتان در این خصوص چیست؟

به نظر من زمانی که یک رزمنده به میدان جنگ می رود، سخت ترین لحظات را خانواده آن رزمنده پشت سر می گذارد که این لحظه ها، لحظه های انتظار است مثل پدر و مادری که منتظر فرزندشان هستند و فرزندانی که منتظر  پدرشان هستند اما این سختی ها زمانی چند برابر می شود که خبر شهادت به خانواده می رسد.

با دیدار و برخورد با خانواده شهدا  فهمیدم که این افراد انسان هایی قوی و با روح بسیار بزرگ هستند و دیدار با آنها برایم افتخار بزرگی است

persepolis-and-saipa-players--4531

۱۳-مازندرانه*به نظر شما قهرمانان واقعی ایران زمین چه افرادی هستند؟

کسانی که برای زنده نگه داشتن نام کشورشان در هر زمینه ای رشادت به خرج می دهند و از جان و جسم خود می گذرند، قهرمانان واقعی جامعه ما هستند

۱۴-مازندرانه*چقدر به تیم ملی فکر می کنید؟

پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر شخصی ارزشمند است، من هم از این قاعده مستثنا نیستم و انگیزه های زیادی دارم که امیدوارم به تیم ملی فوتبال کشورم دعوت شوم

۱۵-مازندرانه*نظرتان در خصوص کارلوس کیروش چیست؟

یک مربی کاربلد و حرفه ای است که به فوتبال ایران تا به اینجای کار کمک کرده است

۱۶-مازندرانه*آرزوی شما درسال ۹۵ چیست؟

آرزوی سلامتی برای همه اطرافیانم
به دست اورن بهترین نتایج با سایپا
دعوت شدن به تیم ملی

۱۷-مازندرانه*چند کلمه بیان می کنیم نظرتان را خیلی کوتاه در خصوص این کلمات برایمان بگویید؟

فوتبال / آمل/ خانواده / ابراهیم صادقی/تیم باشگاهی و ملی مورد علاقه خارجی/بازیکن مورد علاقه ایرانی و خارجی/ سایپا/ خبرنگار/ شهدا/ خدا

فوتبال=جنگ
امل=خاطرات کودکى
خانواده=عشق
ابراهیم صادقى=اسطوره وفادارى در ایران
باشگاه خارجی= بارسلونا
تیم ملی خارجی= اسپانیا
بازیکن ایرانی= کریم باقرى
بازیکن خارجى= استیون جرارد
سایپا= دوست داشتنی
خبرنگار=مظلوم
شهدا=قهرمان
خدا=یاور

۱۸-مازندرانه*حرف پایانی؟

از شما و همه دوستان خوبتان در سایت مازندرانه تشکر می کنم که این روز خوب را برایم رغم زدید، با آرزوی موفقیت

photo_2016-06-14_14-38-43

photo_2016-06-14_14-38-13

photo_2016-06-14_14-37-41