در پی پیدا شدن جسد بی‌جان بردیا حاتمی، کودک ۵ ساله کلاردشتی در روز پنج‌شنبه عبدالله منتظری فرمانده انتظامی کلاردشت  گفت: بعد از آنکه خبر مفقود شدن این کودک دهان به دهان پیچید متأسفانه جسد بی‌جان وی در کنار رودخانه رودبارک کشف شد که بعد از آن سریعاً از سوی مراجع قضایی این پرونده مورد بررسی قرار گرفت و در حال حاضر نیز در حال رسیدگی است.

وی افزود: همکاران ما در مراجع قضایی و نیروی انتظامی تمام تلاش خود را دارند تا با سرنخ‌های موجود در ۲۴ ساعت آینده از جزئیات این پرونده پرده بردارند و یقیناً اطلاع‌رسانی می‌شود.

فرمانده انتظامی کلاردشت تصریح کرد: از مردم شریف و فهیم کلاردشت نیز تقاضا داریم آرامش خود را حفظ کنند و به شایعات و حدس و گمان‌های غیر واقعی توجه نکنند.

وی ادامه داد: بدون شک تلاش ما در مراجعه قانونی این است که تا در کمترین زمان جزئیات این پرونده را مشخص کنیم و آرامش و امنیت را به منطقه بازگردانیم.

منتظری با اعلام اینکه مردم برای تسلی و همدردی با خانواده متوفی از گمانه‌زنی و شایعه خودداری کرده و اجازه دهند مأموران پلیس ما با دقت این پرونده را به سرانجام برسانند، خاطرنشان کرد: یقیناً ما اجازه نمی‎دهیم حق مظلوم پایمال شود، بعد از بررسی و روشن شدن موضوع ظرف ۲۴ ساعت آینده به نتایج خوبی می‎رسیم که نتیجه آن توسط رسانه‌ها اعلام می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه تاکنون هیچ موردی درباره سرقت کودکان در شهرستان‌های چالوس، نوشهر و همجوار رخ نداده است، افزود: تاکنون هیچ موردی درباره دزدی کودکان در شهرستا‌ن‌های همجوار نیز اعلام نشده است و سرقت چند کودک در شهرستان‎های چالوس و نوشهر شایعه است؛ هیچ‌گونه قتل یا سرقت زنجیره‌ای نیز وجود ندارد.

فرمانده انتظامی کلاردشت در پایان با بیان اینکه متأسفانه هر کس با برداشت‌های شخصی و گمانه‌زنی خود در فضای مجازی چیزی می‌گوید که هیچکدام از آنها صحت ندارد، گفت: از شهروندان و مردم فهیم منطقه می‌خواهیم به مراجع قضایی که هدف اصلی‌شان آرامش و امنیت عمومی در جامعه و برقراری نظم و قانون است اعتماد داشته باشند.