سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم در گفت و گو با خبرنگار مازندرانه، با اعلام این خبر افزود : در اجرای طرح مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور در پی کسب خبری از منابع مخبرین مبنی بر خرید و فروش تجهیزات دارویی غیرمجاز در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان آمل قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و بررسی صحت و سقم خبر واصله ، فردی به هویت “فرزاد- ق” را که در کار خرید و فروش تجهیزات دارویی غیرمجاز و قاچاق فعالیت داشته را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: متهم تمامی تجهیزات دارویی را در منزلی خالی از سکنه و متروکه و غیربهداشتی نگهداری می نمود که ماموران بلافاصله پس از هماهنگی قضایی به اتفاق نماینده شبکه بهداشت و درمان به محل فوق عزیمت نموده که ارزش ریالی این تجهیزات بالغ بر  ۶ میلیارد ریال تخمین زده شد.

سرهنگ گنجیان افزود: در این راستا کالاهای مکشوفه ضبط گردید و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در پایان ضمن اشاره به حساسیت اقلام دارویی از شهروندان خواست که از تامین این گونه اقلام از مبادی غیرمجاز خودداری نموده در جهت مبارزه با قاچاق کالا از طریق سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ با پلیس همکاری نمایند.

IMG_0260

IMG_0259