به نقل از وبلاگ مشاور زندگی /

هریک از شما برای رفتارهایتان حدو مرد و بدانید چه رفتارهایی برای طرف مفابل شما خوشایند و یا ناخوشاینزی را تعیین کنید است.در مورد چیزهایی که شما را آزار می دهد و شما آنها را غیر عادلانه می دانید یا هر اخساس ناخوشایندی که دارید با همسرتان صحبت کنید تا هرگز سوءتفاهمی بین شما پیش نیاید.مشکلات تان رابین خود و با هم حل کنید تا این که نیاز نباشد به شخص سومی رجوع کنید،تا با مشکلاتتان روبرو شوید و آنچه را می خواهید بدست آورید. اگر مشاجره و اختلاف نظری پیش آمد از روابط جنسی به عنوان سلاحی برای تلافی و انتقام گرفتن استفاده نکنید. مراحل متفاوتی از عشق در زندگی وجود دارد بنابراین صمیمیت و عشق شما در گذر زمان تعییر خواهد کرد و هر دونفر شما باید بدانید که این تغییرات دلیلی برای داشتن روابط جنسی و عاطفی خارج از محدوده ی ازدواجتان نیست.

اولین بار که یکی از شما برای مدت طولانی از دیگری دور می شود ممکناست تحملش خیلی سخت باشد ولی می توانید قبل از سفر درباره نحوه تماس داشتن با هم صحبت کنید در طول زمانی که همسرتان از شمت دور است از انجام کارهای پیش پا افتاده خودداری کنید،وقتی از هم دور هستید سعی کنید قبل از خواب تلفنی با هم صحبت کنید و …به این ترتیب مشتاقانه چشم به راه او خواهید بود تا برگردد.دوری و جدایی مشکل است اما فرصت خوبی است تا بتوانید کمی به خودتان برسید.

راجع به بچه دار شدن توافقکنید و از تصمیم خود اطمینان خاصل کنید.انعطاف داشتن در مورد بچه دار شدن خوب است زیرا عاملی است که باعث تغییرات مثبت در زندگی شما می شود.مهمترین چیزی که باید در نظر بگیرید نحوه مراقبت و رفتار با کودک است.مسئولیت ها را طوری برنامه ریزی کنید که رضایت شما و همسرتان را برآورده کند به نوعی که هیچ یک پشیمان نشوید.

وقتی یکی از شما با شکست روبرو می شودبدانید که دنیا به آخر نرسیده است.شما عضو یک تیم هستید پس باید در این مواقع تمام نیروی خود را برای یاری هم به کار بگیرید.

وقتی می خواهید یک تغییر بزرگ در زندگی ایجاد کنید مهمترین نکته این است که به یکدیگر نشان دهید از هم حمایت خواهید کرد.