به نقل از وبلاگ بسیج طلاب مدرسه علمیه ولیعصر (عج) کهنوج /

حجت الاسلام براهویی استاد حوزه علمیه کهنوج با اشاره به این که یکی بودن ظاهر و باطن از ویژگی های افراد انقلابی شمرده می شود، گفت: حقوق های نجومی با انقلابی بودن افراد هیچ سازگاری ندارد و انقلابی بودن با تجمل گرا یی زندگی کردن جمع نمی شود.

وی افزود: کسی که در زندگی خود انقلابی باشد باید بر این انقلاب بودن خود تا شهادت پایبند باشد و تا آخر با انقلاب بودن خود از رهبر خود در هر زمینه ای دفاع کند.

حجت الاسلام براهویی با توجه به این که تمام ابعاد زندگی باید انقلابی باشد، اظهار داشت: بعضی ها در زندگی دنیوی خود طرفدار امام هستند ولی در بعضی مکان ها همچون فتنه سکوت می کنند و چیزی را بیان نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از معانی انقلابی بودن این است که از اسلام آمریکایی دور باشیم و سعی کنیم که در زندگی فردی و اجتماعی خود افزون بر این که اسلام واقعی را بشناسیم، به آن عمل هم بکنیم.

استاد حوزه علمیه کهنوج با اشاره به این که یکی بودن ظاهر و باطن از ویژگی های افراد انقلابی شمرده می شود، ابراز داشت: حقوق های نجومی با انقلابی بودن افراد هیچ سازگاری ندارد و انقلابی بودن با تجمل گرا یی زندگی کردن جمع نمی شوند.

وی بیان داشت: آرمان انقلابی و شهدایی بودن از اوصاف یک فرد انقلابی بوده که در تمام سختی های زندگی خود از ارزش های انقلاب کوتاه نمی آید و به آن ها پایبند است.

حجت الاسلام براهویی با بیان این که میزان مشارکت های جمعی و فردی انسان را به انقلابی بودن می کشاند، ابراز داشت: انقلابی بودن فقط در سال ۴۲ و ویژه پیرمردها نبوده بلکه تمام افراد جامعه ار می خواهند کشوری با عزت داشته باشند باید انقلابی کار کنند.

وی ادامه داد: عدم توجه بعضی از خواص و نبودن باور دینی از مشکلاتی بوده که مانع از انقلابی بودن افراد شده است.

این استاد حوزه علمیه کهنوج با بیان این که رهبر انقلاب اسلامی ایران به همه افراد نظام بحث انقلابی بودن را گوشزد می کند، خاطرنشان کرد: دنیای اسلام نیازمند افراد انقلابی بوده که بتوانند با روحیه انقابی و دور از مادیات، برای کشور خود کار کنند.

وی بیان داشت: راحت طلبی افراد مانع از ولایت مداری آن ها است و این طور افرادی نمی توانند با زندگی مرفه بودن خود برای انقلاب کار کنند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به این که حوزه های علمیه باید انقلابی درس بخوانند و انقلاب بودن خود را فراموش نکنند، اظهار داشت: هدف اصلی دشمنان این است که با افکار پلید خود، روحیه  انقلابی بودن افراد جامعه را بگیرند.

وی با اشاه به این که خبرنگاران باید این انقلابی بودن خود را حفظ کنند، گفت: خبرنگاران نباید در شغل خود به خاطر تهیه خبر، به فکر مادیات باشند بلکه کار آن ها رساندن اخبار و بصیرت دادن افراد جامعه از تمامی حوادث روز دنیا است.