علی نیکزاد مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی عصر آمل در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ما صداقت و صراحت را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم تا با استفاده از فرهنگ انقلابی، از هویت جوانان فعال این جبهه حمایت کنیم.

مدیر مسئول عصر آمل افزود: این رسانه خبری تحلیلی با هدف تولید و تجمیع اخبار و تحلیل‌ها درحالی پای به عرصه گذاشته است که در حال حاضر بعضا پایگاه‌های اطلاع‌رسانی شهرستان بیشتر به جنبه‌ی خبری رسانه توجه دارند و اساسا یک خلاء جدی در عرصه تحلیل مشاهده می‌شود. بنابراین ما در کنار تولید خبر به حوزه تحلیل و تبیین نیز توجه خاصی داریم و با بهره‌گیری از افراد خبره در حوزه‌های گوناگون و با استفاده از فکر و قلم صاحب‌نظران و کارشناسان، بستری مناسب برای آگاهی‌بخشی فراهم می‌آوریم.

علی نیکزاد در ادامه بیان کرد: «عصر آمل» تلاش می‌کند با نگاهی نقادانه عرصه‌ی اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و… را رصد کند و با صراحت و صداقت واسطه‌ی بین مردم و مسئولین باشد. چرا که مهم‌ترین ویژگی یک رسانه‌ی مردمی، «مطالبه‌گری» است و عصر آمل نیز این مورد را تکلیف خود می‌داند و بر این باور است که رسانه باید صدای مردم باشد و با رویکردی عدالت‌خواهانه حرکت خواهد کرد.

نیکزاد در پایان آمادگی خود را جهت انتشار اخبار، تحلیل‌ها و یادداشت‌هایی که به ما ارسال گردند، اعلام می‌داریم و از همه فعالان فرهنگی، سیاسی و رسانه‌ای برای همکاری با این پایگاه خبری تحلیلی دعوت می‌نماییم.

آدرس پایگاه خبری تحلیلی عصر آمل : www.asramol.ir