علی مرادی در گفتگو با خبرنگار مازندرانه درباره وضعیت بهادر مولایی گفت: در ابتدا از همه ی مردم خوب مازندران به خصوص مردم آمل و پرسنل بیمارستان ۱۷ شهریور این شهرستان که در حادثه  بهادر مولایی ملی پوش وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران نهایت همکاری را با ما داشتند نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری بیان کرد: بهادر مولایی پس از ﺁنکه به بیمارستان ﺁمل منتقل شد و اقدامات اولیه روی وی انجام شد او را به ساری و سپس بنا به تشخیص پزشکان متخصص سریعا وی را به بیمارستان اختر تهران منتقل کردیم .

وی ادامه داد: در بیمارستان اختر تهران و توسط یک تیم پزشکی خاص عمل جراحی لگن بهادر انجام شد و در حال حاضر وضیعت عمومی و درمانی وی بسیار خوب است و با توجه به تشخیص پزشک متخصص فیزوتراپی را نیز همزمان در بیمارستان اختر پیگیری می کند.

مرادی افزود: در روزهای گذشته نیز وزیر ورزش، معاونت وزارت ورزش و مشاور وزیر به عیادت بهادر رفتند و از نزدیک شاهد مراحل درمانی وی هستند ضمن اینکه کمیته پزشکی و پزشک ورزشی هم بسیار جدی به  وضعیت پزشکی این ورزشکار با اخلاق را تحت کنترل دارند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در خصوص وضعیت حال حاضر وزنه برداران المپیکی نیز گفت: با توجه به مراحل  مختلف ﺁماده سازی و برگزاری اردوهای داخلی و خارجی و برگزاری مسابقات بین المللی که انجام شد ۵ نفر عبارتست از (کیانوش رستمی دردسته ۸۵ کیلوگرم،علی هاشمی و سهراب مرادی در دسته ۹۴ کیلوگرم، محمدرضا براری در دسته ۱۰۵ کیلوگرم و در نهایت بهداد سلیمی در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم) موفق به کسب سهمیه شدند که انشاالله روی صحنه خواهند رفت.

وی در ادامه تصریح کرد: الحمدلله شرایط ورزشکاران بسیار خوب است و امیدواریم از سال های گذشته نتایج بهتری کسب کنیم واز عموم مردم ایران خواهش می کنیم تمام ورزشکاران ایرانی حاضر در المپیک خصوصا ۵ سهمیه وزنه برداری را دعا کنند تا در این ﺁوردگاه بزرگ حماسه ساز شوند.

علی مرادی در خصوص زمان مسابقه ی اولین شرکت کننده تیم وزنه برداری در مسابقات ریو بیان کرد: اولین شرکت کننده ما کیانوش رستمی در دسته ۸۵ کیلوگرم می باشد که روز۲۳ مرداد برای کسب مدال روی تخته می رود و پس از ﺁن به ترتیب بقیه سهمیه ها روی تخنه می روند.

این مقام مسئول درباره وضعیت بهداد سلیمی پس از مصدومیت طولانی مدت گفت: بهداد سلیمی فعل خواستن را بسیار بسیار خوب ادا کردند و فعالیت های شبانه روزی خود را در کنار کادر پزشکی انجام دادند و الحمدلله در حال حاضر وضعیت خوبی دارند .

وی ادامه داد: بهداد سلیمی در این ﺁوردگاه بزرگ یک رقابت بسیار نزدیک با قهرمان گرجستانی دارد که در مسابقات قهرمانی اروپا رکورد های خوبی زده است و در سال قبل نائب قهرمان جهان شد و با توجه به مشکلاتی که برای وزنه بردار روسیه در خصوص دوپینگ اتفاق افتاد در حقیقت ایشان عنوان قهرمانی  جهان را نیز یدک می کشد وما امیدواریم بهداد در این رقابت ها به لطف خدا باز هم مثل گذشته افتخار ﺁفرینی کند و دل مردم ایران را شاد کند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران در پایان بیان کرد: از رسانه خوب شما “مازندرانه” نهایت تقدیر و تشکر را دارم که بدون هیچ حاشیه ای در این موقعیت حساس وضعیت تیم وزنه برداری را به مردم عزیز ایران انتقال می دهد و از ما حمایت  می کند و همین حمایت ها و دلگرمی های شما دوستان رسانه ای است که ما را امیدوار می کند تا بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.