احمد منفرد، معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل طی پیامی به مناسبت هفته رسانه و فرا رسیدن ۱۷ مرداد ، سالروز شهادت خبرنگار متعهد شهید محمود صارمی را به طلایه‌داران عرصه خبر تبریک گفت.

در این پیام آمده:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

ن و القلم و مایسطرون

فعالان عرصه‌ی رسانه و راویان رویدادها و حقایق، خدمتگزاران بی‌ادعایی هستند که در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسیر اعتدال را با مشعل روشنگری و نگاهی قابل تحسین پیموده؛ با همتی بلند و اندیشه‌ای آزاد، مسئولیت خطیر آگاهی بخشی به جامعه را بر دوش می‌کشند.

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه جهانی و تصویرگرا زمان خورشید، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی آنهاست.

خداوند را شاکریم که به مدد تعامل گسترده دولت تدبیر و امید با اصحاب رسانه و اهل قلم، به عنوان وجدان بیدار جامعه سخت‌تر از هر زمان دیگر می‌کوشند تا هموطنان را در مسیر دستیابی به اطلاعات درست و درک صحیح از وقایع سیاسی یاری رسانند. ضمن اینکه از طریق نقد منصفانه و تصویرگری رویدادها با نگاه اعتدال محور همراه و همپای دولتمردان برای تعالی کشور و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحقق آرمان‌های معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران متعهد و تلاشگر استان مازندران به ویژه شهرستان آمل تبریک می‌گویم و توفیق روزافزون این دیده‌بانان هویت ملی و حقوق اجتماعی را از خداوند بزرگ خواستارم.

                                   احمد منفرد

               معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل