دکتر سیدناصر عمادی پزشک ایرانی بدون مرز، متخصص پوست، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و از مجروحان شیمیایی حملات عراق به ایران است.

وی عضو «شورای عالی کمسیون پزشکی جانبازان کشور» و «سرپرست مراکز درمانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در قاره آفریقا» بوده است.

فعالیت‌های وی در شهر بم به مدت بیش از یکسال پس از زلزله و همچنین کشورهای عراق، افغانستان و آفریقایی کنیا، غنا، تانزانیا، زیمبابوه، سومالی و بروندی موجب دریافت نشان ملی ایثار از رئیس جمهور ایران در سال ۱۳۸۹ برای وی شد.

او همچنین از سایر کشورهای آفریقایی به‌دلیل مبارزه با بیماری ایدز و بهبودی سلامتی مردم نیز عناوین پرافتخاری را به‌عنوان پزشک بدون مرز ایرانی از رئیس جمهور بروندی، نخست وزیر و وزیر بهداشت کنیا، رئیس هلال احمر و وزیر بهداشت غنا و ….کسب کرد.

دکتر عمادی که خود عضوی از خانواده جانبازان این مرز و بوم است، امشب از ساعت ۲۴ مهمان ویژه برنامه «زنده‌باد زندگی» شبکه ۲ رسانه ملی با موضوع ناگفته‌های زندگی جانبازان شیمیایی است.

چندی پیش نیز محسن گرجی «جوان‌ترین جانباز دفاع مقدس» به‌عنوان یک مازندرانی دیگر به همراه خانواده، مهمان این برنامه پرطرفدار بود.