سید میلاد تقوی در گفتگویی افزود: به دلیل نداشتن یک جامعه آماری درست، آمایشی در ورزش والیبال بانوان استان صورت نگرفته است درحالی که باید از شرق تا غرب استان مربیان والیبال شناسایی شوند وبری ارتقا سطح فنی آن‌ها تلاش کرد.

اقوی خاطرنشان کرد:داستان مازندران شهرهایی وجود دارد که حتی از مربیان والیبال درجه سه هم بهره‌مند نیستند که برای این شهرها از سوی هیئت والیبال مازندران برنامه‌های در دست انجام داریم.

وی بابیان اینکه سه مازندرانی در تیم ملی بزرگ‌سالان حضور دارند گفت: متأسفانه در استان مازندران با توجه به ظرفیت‌هایی که وجود دارد چه در بخش آقایان وبانوان یک داور بین‌المللی نداریم که مطمئناً سال آینده خبرهای خوشی برای داوران استان داریم.

تقوی با اشاره به برگزاری لیگ برتر بزرگ‌سالان والیبال استان، گفت:هشت تیم در این مسابقات شرکت کرده‌اند که این مسابقات از اوایل اسفندماه داستان برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت والیبال استان مازندران از برگزاری دوره آموزشی ارتقای مربیان والیبال در سطح درجه‌یک در دو بخش بانوان و آقایان والیبال کشور در این استان خبرداد.

وی بابیان اینکه کلاس مربیگری در یک بانوان و آقایان به‌صورت هم‌زمان در آمل برگزار شد، بیان داشت:این کلاس‌ها در بخش آقایان در دانشگاه شمال زیر نظر جواد مهرگان و در بخش بانوان زیر نظر معصومه سیف زاده برگزار شد.

وی تصریح کرد: در طول سال کلاس‌های متعدد مربیگری در سراسر استان برگزار شد و برنامه جدی هیئت والیبال استان ارتقا سطح فنی مربیان استان بوده که در تلاش هستیم تا تعداد کلاس‌های مربیگری را در مازندران افزایش دهیم.

تقوی در پایان متذکر شد: لیگ کانون‌های مازندران در دو رده سنی جوانان و نوجوانان در دو بخش بانوان و آقایان آغاز خواهد شد که مطمئناً این مسابقات در کشف استعدادهای والیبال استان تأثیرگذار خواهد بود.