به نقل از وبلاگ جنگ نرم /

یکی از ابزار های مهم جنگ نرم ساختن جوک های های است که شاید اگر شنونده و گوینده بصیرت کافی نداشته باشد در آینده متوجه اشتباهش خواهد شد .نمونه این جوک این است که مثلا روزی غضنفر ..یا یه روز غضنفر و هزاران اسم های دیگری که که برای ما مقدس هستند ولی دشمنان با آنها بازی میکنن آری بازی .شما دوست عزیزم میدونید غضنفر یعنی چه ؟آری غضنفر یعنی شیر، و شیر لقب مظلوم ترین ابر مرد تاریخ بشریت و اسلام یعنی حضرت علی(ع) میباشد.خواهش میکنم حتما ادامه مطلب را با دقت بخوانید…

————————————————————————————————–

آری ای عزیزان من چقدر امامان ما مظلوم واقع شده اند امامان ما از مسیحی ها توقع ندارند از یهودی ها و زرتشت ها و هندو ها و … انتظار ندارند از من بچه شیعه انتظار دارند .من بچه شیعه که میدونم امامم کیه میدانم که پیشوایان دینم کیا بودند و چه کردند پس چرا خواسته یا ناخواسته امام عصر مان امام مهدی (عج)را ناراحت میکنیم توجه شما را در زیر به یک مطلبی جالب جلب میکنم با هم میخوانیم …

یه روز غضنفر…در کعبه متولد میشه…یه روز غضنفر دختر پیامبر رحمت و مهربانی رو به همسری انتخاب میکنه…یه روز غضنفر در رختخواب پیامبر اکرم (ص) می خوابه و نقشه دشمنان اسلام را نابود میکنه..
یه روز غضنفر درقلعه خیبر رو از جا میکنه…یه روز غضنفر در رکوع نماز انگشتر خودشو به فقیر بخشش میکنه…
غضنفر افطار سه شبانه روزش رو به فقیر میده و با آب افطار می کنه …غضنفر بیست و پنج سال خونه نشین میشه و از حقش میگذره و قیام نمیکنه که بین مسلمونا تفرقه ایجاد نشه….یه روز غضنفر در محراب مسجد شهید میشه….آری غضنفر یعنی شیر، و شیر لقب مظلوم ترین ابر مرد تاریخ بشریت و اسلام یعنی حضرت علی(ع) میباشد….آنقدر مظلوم که حتی وقتی خبر شهادتش در مسجد کوفه بین مردم سایر بلاد اسلامی! پخش شد میگفتند مگر علی هم نماز میخواند؟!آنقدر مظلوم که حتی عده ای گفتند مگر علی هم به مسجد می رفت؟ آنقدر مظلوم که ما شیعه های علوی هم با این لقب جوک میسازیم ……..
*** هنوز دیر نشده بیایید بیدار شویم ***

ای کاش به جای کلمه های مانند یه روز غضنفر و یه روز یه ترک و یه روز یه لر و یه روز یه مشهدی و….. از کلمه هایی مانند یه روز یه اسرائلیه….. استفاده نماییم.

آقا حلالمون کن….!!!!