ربیع فلاح جلودار صبح دوشنبه در مراسم زنگ انقلاب در مدرسه ۲۹ آبان ساری با گرامیداشت ۱۲ بهمن مصادف با بازگشت حضرت امام راحل از تبعید به میهن اسلامی افزود: یکی از میراث‌های گران‌سنگ حضرت امام راحل، حکومت دینی بر مبنای ولایت بوده است که این انقلاب را از سایر حکومت‌ها ممتاز می‌کند.

وی به نقش تأثیرگذار دانش آموزان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: دانش آموزان همواره در پیروزی و جریان انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بوده‌اند و این حضور را می‌توان درصحنه‌های مختلف ازجمله دفاع مقدس مشاهده کرد.

فلاح جلودار با تأکید بر اینکه باید حس مسئولیت‌پذیری را بیشتر در دانش آموزان ایجاد و تقویت کنیم گفت: خوشبختانه شرایط خوبی در جامعه فراهم‌شده است و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، استقامت مردم و درایت دولت موفق شدیم در همه زمینه‌های هسته‌ای توفیق کسب کنیم و امروز در فضایی بسر می‌بریم که همه دنیا تمایل دارند با ایران اسلامی ارتباط برقرار کنند و همه کشورها چشم امید به این سرزمین و مملکت دوخته‌اند.

وی خواستار مشارکت پرشور مردم در آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن شد و گفت: با حضور گسترده در این آیین باید شکوه و عظمت ملت ایران به رخ جهانیان کشیده شود.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران نیز با گرامیداشت آغاز دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره دو هزار شهید خانواده آموزش‌وپرورش مازندران گفت: انقلاب ما در ردیف انقلاب‌های بزرگ جهان توانست با رهبری یک فقیه بلامنازع و تکیه‌بر مردم جای خود را در جهان باز کند.

سید علی قاسمی عنوان کرد: حضرت امام راحل توانست مسائل سیاسی ملت و حاکمیت ایران را به خیابان‌ها بکشاند و سرنوشت ملت ایران را به دست ملت سپارد.

قاسمی با اظهار اینکه حضرت امام سیاست استراتژیک میزان رأی ملت است را مطرح کرد و حق حاکمیت را به دست ملت ایران سپرد، افزود: حضرت امام راحل توانست جمهوریت را برای همیشه در ایران نهادینه کند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران ادامه داد: انقلاب اسلامی در فرایند تکاملی بر بام جهان خواهد نشست و این انقلاب بیش از گذشته در جهان درخشان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در شرایطی جشن پیروزی انقلاب را برگزار می‌کنیم که دولت توانست، حق ایران را به کرسی بنشاند گفت: ملت ایران اهل گفتگو است و درعین‌حال از حق خود دفاع خواهد کرد و انقلاب اسلامی ایران توانست حق حاکمیت را به ملت برگرداند و باید از ارزش‌های دینی و اسلامی خود دفاع کنیم.

همزمان با سراسر کشور، زنگ انقلاب در حدود چهار هزار مدرسه مازندران نواخته شد.