علی شادمان صبح امروز در مراسم نمادین سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در فرودگاه نوشهر با تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: طلیعه فجر یادآور رشادت‌ها، دلیرمردی‌ها و خاطراتی است که فقط در مناسبتی تقویمی و تاریخی نمی‌گنجد، بلکه بدون شک ملت ایران با انقلاب خود، اقتدار پوشالی استکبار را نه‌تنها در ایران بلکه در جهان شکستند و چهره دروغین این فرصت‌طلبان را برای جهان آشکار کردند.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک از بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران به‌شمار می‌رود که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی مردم به‌وقوع پیوست و انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت آن را رهبری کرد، به فرجام رساند.

فرماندار نوشهر با بیان اینکه سی‌وهفتمین سالگرد انقلاب شکوهمند ایران سرافراز را گرامی می‌داریم، تصریح کرد: به یاد می‌آوریم که ملت ایران چگونه طی ده‌ها سال سرافراز و سربلند در مقابل انواع و اقسام تهدیدات و بحران‌ها از اقدامات تروریستی اول انقلاب و جنگ تحمیلی تا تحریم‌های ظالمانه، با تمام توان و تلاش خود از آرمان‌های انقلاب و امام راحل دفاع و صیانت کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه دهه فجر مهم‌ترین رویداد تاریخی ایران اسلامی محسوب می‌شود، اضافه کرد: با توجه به فرجام رسیدن برجام، برداشتن تحریم‌ها، قبول ایران هسته‌ای توسط قدرت‌های غرب و تقارن این دستاوردها با ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال را به فال نیک گرفته و لازم است این دو حماسه عظیم بیش از گذشته مورد توجه همگان قرار گیرد.

شادمان تأکید کرد: بی‌شک رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب، تلاش‌های دولت تدبیر و امید و تیم دیپلماسی ایران موجب شد تا بعد از گذشت ۱۲ سال فشارهای اقتصادی و تحریم‌های اعمال‌شده علیه ایران برداشته شود که در این میان نقش مردم در این حماسه بزرگ بی‌بدیل است.

وی در پایان گفت: در دهه مبارک فجر امسال همچون همیشه با حضور بی‌نظیر خود در جشن‌ها و مراسمات به‌ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های خمینی کبیر، با رهبری معظم انقلاب نیز تجدید بیعت می‌کنیم.