ربیع فلاح‌جلودار صبح امروز در سالروز گرامی‌داشت سی‌وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فرودگاه دشت‌ناز، اظهار کرد: یاد و خاطره امام راحل بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی و ۱۰۰ هزار و ۴۰۰ شهید گرانقدر، جانبازان، خانواده شهدا و ایثارگران استان مازندران را گرامی می‌داریم و آرزوی طول عمر برای رهبر معظم انقلاب آرزومندیم.

وی با اشاره به اینکه امروز ۱۲ بهمن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یکی از میراث‌های گران‌قدری که رهبر انقلاب برای مردم به ارمغان آورد و حکومت دینی مبنی بر ولایت فقیه بر آن حاکم است، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری «بی‌نام امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی در هیچ‌جا شناخته شده نیست.»

استاندار مازندران با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی با هیچ پیروزی در جهان قابل مقایسه نیست، تصریح کرد: پیوند رهبری و حکومت گویای این است که این پیروزی با هیچ کشور جهان از جمله شوروی، چین و کوبا قابل مقایسه نخواهد بود.

وی با اشاره به تبعید امام راحل به عراق، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه امام خمینی (ره) به ترکیه و عراق تبعید شدند ولی همه مردم ایران به ویژه در تهران و قم هرگز دست از تظاهرات بر نداشتند.

استاندار مازندران اضافه کرد: امام خمینی (ره) در زمان تبعید، وجود فیزیکی در ایران نداشتند اما نوارهای سخنرانی ایشان سینه به سینه بین مردم پخش می‌شد و این مسئله نشان‌دهنده پیوند عمیق ملت با آرمان‌های انقلابی ایشان بوده است.

این مسئول حضور مردم در لحظه ورود امام در سال ۵۷ را مهم و ارزشمند دانست و تصریح کرد: میلیون‌ها ایرانی با ورود حضرت امام راحل در کشور به فرودگاه آمدند و این پیروزی شکوه‌مند را جشن گرفتند.

فلاح با اشاره به انتخابات هفتم اسفند، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی مازندران در آماده‌باش کامل برای انتخابات قرار دارند تا با حضور مردم در پای صندوق‌های رای سرنوشت خود را با انتخاب فرد اصلح رقم بزنند.