احمد منفرد صبح امروز در آیین نواختن زنگ انقلاب اسلامی در مدرسه دخترانه شهید ملک‌زاده به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: امام راحل به عنوان بنیانگذار کبیر انقلاب با اتحاد، همدلی و همراهی مردم توانست دست به نابودی رژیم شاهنشاهی زده و پیروزی بزرگی را شامل شود.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی یک حادثه داخلی برای تغییر یک رژیم سیاسی نبود بلکه پیاده‌سازی مکتب اسلام و انقلاب در تاریخ بود.

فرماندار ویژه آمل با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین معجزه بود، تصریح کرد: تحلیل‌گران غربی در حالی دین را قبل پیروزی انقلاب اسلامی افیون جامعه می‌دانستند که امام راحل باور این که انقلاب اسلامی بر محور دین در کشور مطرح شود را ممکن ساخت.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در ایران زلزله بزرگ و ویران‌گر برای جهان غرب بود که الگوی جدید مدیریتی را برای اداره کشور مطرح کرد، گفت: در تاریخ، انقلابی را سراغ نداریم که در کمتر از دو ماه پس از استقرار و پیروزی آن اصل، شیوه و نوع حکومت به آرا و همه‌پرسی با تکیه بر رأی مردم گذاشته شود.

منفرد با بیان اینکه مردم در روزهای نخست انقلاب اسلامی با رأی بیش از ۹۸ درصدی خود به جمهوری اسلامی آری گفتند، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی صدور آن به سراسر جهان را شاهد بودیم که موجی از جنبش‌های آزادی‌بخش و آزادی‌خواه را در دنیا به راه انداخت.

معاون استاندار مازندران با اعلام اینکه یکی از افتخارات انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات متعدد از روزهای نخست پیروزی بود، یادآور شد: امروزه به تعداد سال‌هایی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد شاهد برگزاری انتخابات بودیم.

این مسئول برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند امسال را از رویدادهای سیاسی مهم امسال دانست و گفت: دو نهاد مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از نهادهای موثر و ارکان نظام جمهوری اسلامی و انقلاب هستند.