به نقل از وبلاگ املش خبر /

خون امام حسین(ع) باعث تثبیت دین مبین اسلام برای همیشه شد.

حجهالاسلام والمسلمین محمدصفری امام جمعه جدید املش گفت: خدا را شاکرم از این که برای خدمتگزاری به خلق خدا و دین خدا حوزه مأموریتم املش باشد و شهرت املش نه به سال های اخیر بلکه شهرت آن عمق در تاریخ دارد و رجال برجسته ای از قبیل میرزا حبیب اله املشی، ربانی املشی و شیخ حسن رهبری املشی که برکت این آب و خاک و بوده و موجبات مباهات را برای همه ی املشی ها فراهم کرده اند.

امام جمعه جدید املش گفت: مهمترین وظیفه امام جمعه بعنوان مبلغ دینی، تبیین و تشریح دین برای مردم و در بین آنان است که البته با کمک فعالان فرهنگی به ویژه روحانیت منطقه و همه ی اقشار مختلف و مسئولان فرهنگی شدنی است تا یک تعالی ایجاد شود.

امام جمعه جدید املش از حجهالاسلام والمسلمین تقی روحانی امام جمعه قبلی قدردانی کرد و گفت: در دوره مأموریتی اش بسیاری از امکانات سخت افزاری را مهیا نموده که مهمترین آن مصلای امام خمینی(ره) محل برگزاری نماز جمعه فعلی املش است و بنده سعی خواهم نمود بیش از آن که حرف بزنم عمل نمایم و از تجربه های خوب بیشتر بهره ببرم تا کارنامه درخشانی برجای بگذارم..

امام جمعه جدید املش گفت: در خشکبیجار که بودم بیشتر رویکرد فرهنگی و اخلاقی را اولویت قرار دادم و در مسئله فرهنگی روی دو موضوع کار فرهنگی ویژه ای دارم که اولی فرهنگ قرآن و دومی فرهنگ دفاع مقدس است که باید پاشنه آشیل باشد و یکی از مهم ترین ثمرات انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس کادرسازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه جدید املش گفت: از جمله اصول کار بنده در شهرستان املش سعی خواهم نمود که رفتارم با مردم براساس مدارا و با مسئولان براساس حمایت از آنان باشد تا شاهد تحول در عرصه های مختلف در شهرستان شود.

امام جمعه جدید املش گفت: نوزدهم مهرماه سالروز تأسیس مجمع تقریب مذاهب است و کار تقریب مذاهب آن است که با توجه به اشتراکاتی که بین مذاهب اسلامی وجود دارد؛ وحدت در بین مذاهب مختلف اسلامی را ایجاد نماید از آن جائی که مذاهب مختلف اسلامی و دینی اشتراکات فراوان دارند و این کار از زمان آیت اله بروجردی آغاز شد و مقام معظم رهبری در سال ۶۹ دستور تأسیس این مجمع را صادر کرد ولی امروزه استکبار جهانی و صهیونیست بین المللی و انگلیس خبیث با استفاده از عمق جهالت و سرمایه مالی عده ای از کشورها برای جهان و امت اسلام با فتنه گری و تفرقه افکنی مشکلاتی اساسی را ایجاد کرده اند.

امام جمعه جدید املش گفت: تاسوعا و عاشورای حسینی دو مناسبت بزرگی است که در هفته آینده در پیش رو داریم و اگر سعادت دنیا و آخرت خویش را با هم و یکجا می خواهیم راهی نداریم مگر این که  در مسیر دین اسلام که ریشه در پیامبرگرامی اسلام(ص) و امام علی(ع) دارد؛ حرکت کنیم.

امام جمعه جدید املش گفت: اگر پیامبر باعث تبلیغ دین مبین اسلام شد، و اگر شمشیر علی(ع) و ثروت خدیجه کمک کرد به تبلیغ دین اسلام به پیامبر(ص)،ولی خون امام حسین(ع) دین اسلام را در آخرین لحظات باعث تثبیت دین اسلام شد تا جامعه فقط به ظاهر اسلامی نباشد.

امام جمعه جدید املش گفت: یازده امام معصوم(ع) ما به دست عده ای از مسلمان نمای جاهل و بی بصیرت به شهادت رسیدند و خرج مسلمانی عده ای مسلمان نمای بی بصیرت شدند و متأسفانه دنیایی که در آن زندگی می کنیم در زمینه فرهنگی نه تنها در حال رشد نیست بلکه در حال زوال است.