بهروز عطایی یکشنبه شب پس از باخت سه بر یک تیمش در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور برابر تیم بانک سرمایه در آمل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بازی بسیار سختی برابر تیم بانک سرمایه داشتیم و پیش بینی این بازی سخت را هم داشتیم.
وی ادامه داد: بچه های تیم ما در مقابل بانک سرمایه که مدعی اول قهرمانی امسال لیگ برتر است ، خیلی خوب بازی کردند و تمام برنامه هایی را که در روزهای گذشته با هم کار کرده بودیم، بخوبی اجرا کردند.
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در عین حال از عملکرد شاگردانش در این دیدار ابراز رضایت کرد و گفت : باید اذعان کنم به توانایی فردی بازیکنان ملی پوش و با تجربه بانک سرمایه باختیم و این قابلیت های تیم حریف در گرفتن امتیازهای سرویس کاملا مشهود بود.
عطایی با بیان اینکه در این بازی پس از مدت ها شاهد حضور پرشمار تماشاگران آملی در سالن پیامبر اعظم بودیم ، اضافه کرد : با وجود شکست کاله اطمینان داریم که تماشاگران از کیفیت بازی دو تیم رضایت کامل داشتند.
وی با بیان اینکه در دو بازی باقی مانده لیگ و برای صعود به مرحله حذفی مسابقات محکوم به پیروزی برابر حریفان هستیم ، یادآور شد : دو بازی باقی مانده ما برابر تیم ثامن الحجج خراسان در مشهد و هفته آخر برابر سایپا تهران در آمل بسیار حیاتی و تاثیر گذار است و امیدواریم با حمایت تماشاگران پیروز شویم.
تیم کاله مازندران در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور یکشنبه شب درحضور حدود سه هزار تماشاگر آملی برابر تیم میهمان صدرجدولی خود بانک سرمایه با نتیجه ۳بریک تن به شکست داد.
تنها نماینده مازندران با قبول دوازدهمین شکست این فصل خود در رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور با ۲۸ امتیاز همچنان در مکان هشتم جدول رده بندی دوازده تیمی این رقابت ها باقی ماند.