به گزارش پایگاه تحلیلی خبری مازندرانه/ در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال امیدهای کشور روز گذشته ۱۱ دی ماه تیم آراد بهمن آمل مقابل شهرداری اردبیل به یک امتیاز ارزشمند خارج خانه دست یافت.

 

این دیدار تماشایی با وجود وزش باد شدید در ورزشگاه علی دایی برگزار شد و با تساوی سه  بر سه به اتمام رسید.

 

در دقیقه ۲ این دیدار مهاجم آراد بهمن، امیرمحمد ولی با گذشتن از سد دفاعی حریف و دریبل دروازه‌بان توپ را به سمت دروازه شوت کرد که به دلیل باد بسیار شدید در عین ناباوری توپ گل نشد.

 

در ادامه تیم شهرداری اردبیل با کمک باد چند حمله به سمت دروازه آراد بهمن انجام داد و توانست ۲ گل در دقایق ۲۲ و ۳۵ وارد دروازه تیم آملی کند.

 

اما این پایان کار نبود و بازیکنان آراد بهمن با غیرتی مثال زدنی توانستند توسط مهاجم گل‎زن خود، امیر محمد ولی در دقیقه ۴۵ یکی از گل‎ها را جبران کنند و بازی با همین نتیجه در نیمه اول پایان یافت.

 

از نکات جالب نیمه اول این دیدار می‎توان به ضربه مدافع آراد بهمن آمل برای دفع توپ اشاره کرد که توپ تا میانه زمین رسید ولی در اتفاقی بسیار عجیب و نادر در دنیای فوتبال این توپ که در هوا معلق بود به دلیل وزش باد شدید به سمت دروازه آراد بهمن برگشت و کرنر شد، که این موضوع باعث تعجب حاضرین در ورزشگاه شد.

 

نیمه دوم این دیدار کاملاً متفاوت با نیمه اول آغاز شد، بازیکنان آراد بهمن آمل که برای کسب سه امتیاز پا به این دیدار گذاشتند از همان دقایق اول نیمه دوم به روی دروازه شهرداری اردبیل فشار آوردند.

 

در حالی که ۴ دقیقه از نیمه دوم این دیدار می‎گذشت محمد یوسفی کاپیتان تیم آراد بهمن با گذشتن از سد کاپیتان تیم شهرداری اردبیل با ارسالی زیبا روی دروازه توپ را به علی رمضانی رساند و این بازیکن توانست گل دوم آراد بهمن را در این رقابت‌ها وارد دروازه حریف کند.

 

هر چه به پایان بازی نزدیک می‎شدیم فشار آراد بهمن برای زدن گل برتری بیشتر و بیشتر می‎شد و بالاخره در دقیقه ۷۰ روی یک ضربه ایستگاهی، محمد دهقان هافبک طراح آراد بهمن توپ را روی دروازه فرستاد که با دفع اشتباه مدافع شهرداری اردبیل، علی رمضانی زننده گل دوم آراد بهمن در موقعیت گل زنی قرار گرفت و توپ را به زیبایی هر چه تمام تر وارد دروازه شهرداری اردبیل کرد و تیم آراد بهمن را در آستانه کسب ۳ امتیاز شیرین خارج خانه قرار داد.

 

در ادامه بازی تیم شهرداری اردبیل در یک ضدحمله و برخلاف جریان بازی در دقیقه ۹۲ توسط بازیکن شماره ۷۷ خود به گل تساوی رسید.

 

در ادامه تیم آراد بهمن حملات گسترده‎ای به سمت دروازه اردبیل انجام داد و صاحب یک ضربه ایستگاهی بسیار مناسب شد که داور دستور زدن ضربه را در واپسین لحظات بازی به بازیکنان آراد بهمن آمل داد.

 

اما داور مسابقه در عین ناباوری و اقدامی عجیب پس از زدن ضربه ایستگاهی و دفع اشتباه دروازبان در محوطه ۱۸ تیم شهرداری اردبیل در حالی که سه بازیکن تیم آراد بهمن در موقعیت صد در صد گل قرار داشتند سوت پایان بازی را به صدا در آورد که در نوع خود این عمل منحصر به فرد است.

 

لازم به ذکر است پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی، آمبولانس و کادر پزشکی این دیدار به سرعت از ورزشگاه خارج شدند که به دلیل نبود پزشک، دروازبان تیم آراد بهمن آمل، حمید کاظمی به علت آسیب دیدگی از ناحیه سر بلافاصله توسط کادر فنی تیم آراد به بیمارستان منتقل شد که در حال حاضر حال این دروازبان خوب است.

 

در پایان باید این نکته را یادآور شد که در این دیدار تیم آراد بهمن آمل دو بازیکن کلیدی خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت.

منبع/سفیر هراز