فرهنگ و هنر استان فرهنگ مدار و هنرخیز مازندران، همواره شاهد زایش و رویش استعدادهای ناب این سرزمین بوده است. عالمان، شاعران، هنرمندان و نویسندگان بزرگ دیار تبرستان به گواه تاریخ، ستاره های همیشه درخشان میهن اسلامی مان بوده و هستند و از این رو، با افتخار به خود می بالیم.

حضور موفقیت آمیز هنرمندان تئاتر استان در بزرگترین رویداد نمایشی کشور با پرداخت هنرمندانه به آئین و رسوم بومی مازندران و دستمایه قرار دادن دغدغه های اجتماعی و فرهنگی در آثارشان، نشان از روحیه مسئولیت پذیر و نگاه دغدغه مند این عزیزان دارد.

به سهم خود، کسب افتخار برای خانواده بزرگ فرهنگ و هنر مازندران با حضور شش ساله توسط هنرمندان شهر ساری و سه سال حضور پیاپی توسط هنرمندان آملی در جشنواره بین المللی تئاتر فجر را به این عزیزان و تمامی فرهنگ مندان و فرهنگ مداران و فرهنگ خواهان استان مازندران تبریک عرض می کنم.

احد جاودانی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، نامزدی در شش رشته، دو تقدیر و کسب سه عنوان برتر سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، ماحصل حضور دو نمایش «خوشه های برنج» از آمل و «کـات» از ساری با کارگردانی محسن اردشیر و صاحب آهنگر در این جشنواره بین المللی به عنوان مهمترین رویداد نمایشی کشور بود.