پایگاه خبری تحلیلی مازندرانه به منظور مشارکت مخاطبان و انتقال حس غنی معنوی، مسابقه ای تحت عنوان (عکس در مسیر بهشت) را برگزار می کند.

این مسابقه که برای زائران پیاده رویی اربعین حسینی درنظر گرفته شده است با هدف گسترش فرهنگ و تمدن شیعی اسلامی به ویژه فرهنگ و هنر عاشورایی در سطح جامعه و حال و هوای دلدادگی زائران می کوشد جلوه های ناب این عشق بازی در مسیر نجف به کربلا را به تصویر بکشاند.

تمامی علاقمندان به هنر عکاسی که در پیاده روی اربعین امسال شرکت دارند می توانند از این حماسه پرشور با دوربین عکاسی و موبایل عکسهایی ثبت و برای ما به منظور شرکت در مسابقه ارسال نمایند.

مهلت ارسال آثار از تاریخ ۹۵/۸/۲۵ الی ۹۵/۹/۱۵ می باشد و علاقمندان جهت تحویل تصاویر می توانند فایل آثار را به نشانی اینترنتی info@mazandarane.ir  و یا به آدرس تلگرامی arbaeinz@ ارسال کنند.

حضور افراد در این مسابقه عکاسی محدودیت سنی ندارد و هر فرد می تواند ۱ الی ۱۰ عکس برای شرکت در مسابقه ارسال کند.

لازم به ذکر است نتیجه این مسابقه عکاسی در تاریخ ۲۰ الی ۲۲ آذر ماه ۹۵ اعلام می شود و به ۳ نفر برگزیده، جوایزی اهدا خواهد شد.

***نکته مهم: در موقع ارسال فایل آثار حتما نام،نام خانوادگی، شماره تماس، شهر و شماره ملی خود را برایمان ارسال کنید تا در صورت برگزیده شدن بتوانیم با شما ارتباط برقرار کنیم.

گفتنی است آثار برگزیده این مسابقه عکاسی در سایت خبری تحلیلی مازندرانه منتشر خواهد شد.

دبیر مسابقه: سید مصطفی صادقی