هفته بیست و یکم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست در شهرهای تهران (دو دیدار)، اردکان و مشهد پیگیری شد.

در پایان این هفته چهره نهایی هشت تیم صعود کننده به مرحله پلی آف مشخص شد و تیم های بانک سرمایه، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، ثامن الحجج خراسان، متین صالحین ورامین، شهرداری تبریز، سایپای تهران و آرمان ورزشی اردکان سهمیه پلی آف لیگ برتر را به دست آوردند.

تیم والیبال کاله مازندران که دو عنوان قهرمانی در این رقابت ها را در پرونده کاری خود دارد، از صعود ناامید شد و تیم های آلومینیوم المهدی هرمزگان و بازرگانی جواهری گنبد نیز به دسته یک سقوط کردند.

با این نتایج تیم های لیگ برتر والیبال در هفته پایان برای جایگاه نهایی خود مسابقه خواهند داد تا در مرحله پلی آف تیم های اول با هشتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم روبرو شوند.

دور رفت و برگشت مرحله نخست پلی آف در تاریخ های ۲۵ و ۲۸ بهمن ماه برگزار می شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم، یکشنبه دوم اسفندماه این بازی ها برگزار می شود.

تیم های شهرداری تبریز، ثامن الحجج خراسان، پیکان تهران و آرمان ورزشی اردکان در هفته دهم دور برگشت لیگ برتر والیبال برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه های ایران یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست امروز چهارشنبه با چهار دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، مشهد و اردکان پیگیری شد.

یک هفته به پایان دور مقدماتی لیگ برتر والیبال هشت تیم مرحله پلی آف این رقابت ها مشخص شدند و در هفته پایانی تیم ها برای مشخص شدن جایگاه نهایی خود با یکدیگر رقابت می کنند.

نتایج کامل هفته دهم دور برگشت لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

بانک سرمایه یک – شهرداری تبریز ۳ (۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹، ۲۳ بر ۲۵ و ۱۸ بر ۲۵)
پیکان تهران ۳ – متین صالحین ورامین یک (۲۵ بر ۲۱، ۱۴ بر ۲۵، ۳۱ بر ۲۹ و ۲۵ بر ۱۸)
آرمان ورزشی اردکان ۳ – سایپا تهران ۲ (۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر۲۲، ۲۵ بر۲۳، ۲۱ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۳)
ثامن الحجج خراسان ۳ – کاله مازندران صفر (۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰)
شهرداری ارومیه ۳ – بازرگانی جواهری گنبد صفر ( باخت فنی سه ست ۲۵ بر صفر)