فاطمه بوداغی نائب رئیس امور بانوان هیأت فوتبال استان مازندران اظهار داشت :گویا دوستان اطلاعات دقیقی از اوضاع فوتبال بانوان ندارند چون  بانوان فوتبال مازندران جز فعال ترین بانوان کشور هستند . تیم های خزرپوشان مازندران در لیگ برتر فوتبال ساحلی ، ابرسنگ سارینا بابل و شهرداری نوشهر در لیگ برتر فوتسال کشور ، هیات آمل ،شهروند ساری،هیات چالوس در لیگ یک کشور ، صدرا نکا در لیگ دو کشور ، حامی مازندران،طلایی پوشان نود بابل ،استقلال ساری در لیگ سه کشور ، هیات بهشهر در زیر گروه کشور حضور دارند و همچنین تیم استقلال ساری در رده نوجوانان و جوانان هم تیمداری میکند و تیم منتخب مازندران زیر۱۲سال فوتبال استان هم از بین بازیکنان برتر استان تشکیل داده ایم.

 

بوداغی در خصوص این جمله که بانوان مازندرانی نسبت به سایر استان ها کمتر به تیم ملی دعوت میشوند گفت : خوشبختانه ما در تیم ملی در تمامی رده های سنی بازیکن داریم و واقعا دلیل نوشتن این جمله دوستان را متوجه نمیشوم ، ما در تیم ملی زیر۱۴سال:فاطمه ایجادی،حورا رنجبر،فاطمه صادقیه ، در تیم ملی زیر۱۶سال:ندا رحمانی،فاطمه متولی،ثنا صادقی،فاطمه گرایلی،بنفشه صبوری،نسرین قمی ملیحه پورنجف، زینب ذبیحی، الناز عبدالهی ، در تیم ملی زیر۱۹سال:ندا رحمانی،فاطمه متولی،زهرا خدابخشی،زهرا محمد نژاد،ملیکا متولی،فاطمه گرایلی،فاطمه رعیت و در تیم ملی بزرگسالان:آذر موسوی،ملیکا متولی،فاطمه گرایلی و همچنین در تیم ملی فوتسال:پردیس فرزانه،پگاه فرزانه،نسرین قمی،رویا کلاتی،زهرا غریب،مطهره مصطفایی،نسترن مقیمی،نسیم نوازنده را داریم که به تیم ملی فوتبال کشور دعوت میشوند.

 

وی ادامه داد : با این همه بازیکنان حاضر در تیم ملی و حضور فعال باشگاه های مازندرانی در لیگ های کشوری باز هم فوتبال بانوان مازندرانی در خواب زمستانی هستند ؟ یا دوستانی که مطالب مغرضانه کار میکنند باید از خواب بیدار شوند !!؟ نتیجه نگرفتن تیم ها ربطی به هیات فوتبال ندارد ، هر تیمی خودش مدیر دارد و نتیجه نگرفتن آن ها به کادر فنی و مسئولین مدیریت باشگاه مربوط میشود و دوستان میتوانند علت نتیجه نگرفتن تیم ها را از مربیان و عوامل باشگاه ها جویا شوند نه از هیات فوتبال استان !

 

بوداغی واکاوی این رسانه در خصوص تعامل با فدراسیون را واکاوی اشتباه دانست و عنوان کرد : خداروشکر عملکرد بانوان مازندران در فدراسیون خوب بوده و همیشه هم ارتباط تنگاتنگی بین ما و مسئولین فدراسیون بوده است . دوستان اگر اطلاعات دقیقی ندارند میتوانند با مسئولین فدراسیون تماسی بگیرند تا ببینند ما با ان ها تعامل داریم یا خیر !؟

 

نایب رئیس امور بانوان هیات فوتبال استان مازندران افزود : جدا از این ها ، داوران فعالی هم در بخش بانوان مشغول به فعالیت می باشند. در فوتسال: آیدین عامری،مرجان موحدی،راضیه باقری،نسیم موسوی،نسیم نیری،زینب مجاهدی ، در فوتبال:سمانه محسنی کیاسری،فاطمه ریاحی ، در فوتبال ساحلی:لیلا خویی حضور دارند و همچنین آنیتا امیدی،لیلا یعقوبی مریم تمدنی به عنوان نماینده فدراسیون و همچنین بنده خودم به عنوان ناظر داوری فد راسیون در مسابقات کشوری حضور پیدا میکنیم .

 

این مسئول در خصوص علت عدم تیمداری بانوان مازندران در رشته فوتبال بیان کرد :با توجه به صنعتی نبودن استان و مشکلی که در پخش بازیهای بانوان وجود دارد، کسی یا شرکتی حاضر نیست در این بخش اسپانسر شود .اوایل فصل بازیهای نساجی، طی جلسه ای که با مسئولین این باشگاه داشته ایم گفتند که ما اسپانسر فوتبال نمیشویم ولی  شاید در بخش فوتسال حمایت کنیم .نداشتن تیم در رده بزرگسالان جز ضعف ها نمیتواندباشد چون استان تهران ، فارس و خوزستان با آن همه امکانات و بزرگی تیمی در رده بزرگسالان ندارند، اما ما چهار استانی که تیم فوتبال نداریم جز هیت های برتر کشور هستیم. ما در حال حاضر فقط در رده زیر ۱۲ سال تیم داریم .

 

این مسئول در پایان گفت : ما سال ۹۰ دومین هیت برتر کشور و در سال ۹۱ سومین هیت برتر کشور و سال ۹۲ دومین هیت برتر و همچنین سال ۹۳ به عنوان اولین هیت برتر کشور در فدراسیون انتخاب شدیم و امیدوارم دوستان با دید باز تر به این موارد نگاه کنند و بدون اطلاعات دقیق مطالبی در رسانه ها منتشر نکنند که افکار عمومی را گمراه کنند .