در پایان این رقابت‌های دوروزه، پس از تیم میزبان که با ۶۲ امتیاز، صاحب این عنوان شد، تیم داغستان با ۵۷ امتیاز دوم و تیم تهران با ۴۷ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

در بخش انفرادی این دوره از مسابقات در رقابت‌های روز دوم که ۱۵۲ کشتی‌گیر باهم رقابت کردند، در وزن ۵۵ کیلوگرم، «عباس ماگمادوف» از داغستان  اول و «عبدالله نیشا خان» از داغستان دوم شد.

در وزن ۶۶ کیلوگرم هم «متقی نیا» از خراسان رضوی  اول و  «مجتبی عموزاد» از تیم رازی بهشهر به مقام نائب قهرمانی رسید.

در وزن ۸۴ کیلوگرم حاجی محمد نجم الدین اف از داغستان اول و مجتبی شاهانی از تهران دوم شد و در وزن ۱۲۰ کیلوگرم نیز محمد مرادی از کرمانشاه اول و محسن سیر از تیم رازی بهشهر نائب قهرمان این وزن شد.

روز اول این دوره از مسابقات نیز بیش از ۱۱۵ کشتی‌گیر در  وزن های مختلف ۵۰ کیلوگرم، در وزن ۶۰ کیلوگرم، در وزن ۷۴ کیلوگرم و در وزن ۹۶ کیلوگرم به روی تشک رفتند. در رقابت‌های روز اول در وزن ۵۰ کیلوگرم، محمدخان از داغستان بر سکوی قهرمانی ایستاد، علی فاتحی از توابع تهران دوم شد و افشین صبوری از بیمه رازی شهید هاشمی نژاد بهشهر و علی عباس رضازاده از آذربایجان به‌طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، احمد عبدالله از داغستان با برتری مقابل توفیق صادق لی از آذربایجان بر سکوی قهرمانی ایستاد. در این وزن علی مقصودی از تهران و محمد نامجو مطلق از گیلان سوم شدند. در وزن ۷۴ کیلوگرم، جمال عبادی از نفت امیدیه خوزستان قهرمان شد، ماگمادو آسترودین از داغستان نایب‌قهرمان شد و صادق پاریاب از گیلان و نیما اشفاقی از بیمه رازی شهید هاشمی نژاد بهشهر عنوان سوم مشترک این وزن را به خود اختصاص دادند.

در وزن ۹۶ کیلوگرم، سیدامیرحسین میرباباشاهی از گیلان قهرمانی را به خود اختصاص داد، دانیال شریعتی دوم شد و شاهین حاجی میرزایی از کردستان و علی اصغر اکبری از بیمه رازی شهید هاشمی نژاد به‌طور مشترک شوم شدند.

سیزدهمین دوره رقابت‌های کشتی بین‌المللی جام شهید هاشمی نژاد ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه در سالن شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار شد.