نعمت‌زاده وزیر صنعت معدن و تجارت، خواب خود را اینچنین روایت کرده است: خواب دیدم عده‌ای آدم، که نه چهره‌شان معلوم بود و نه صدایشان مفهوم، در جعبه‌هایی با بسته‌بندی زیبا به من هدیه داده شد و من نیز آنها را در کمد دفترم گذاشتم، از این کار بسیار شاد بودم و دیدم به هرجا که پا می‌گذارم آباد می‌‌شود و گل‌ها و سبزه‌ها از زیر گام‌هایم می‌‌رویند.

معبران و خوابگزاران تعبیر خواب نعمت‌زاده را چنین گفته‌اند: ای مسؤول! اگر آدم به شما هدیه شده است یعنی که شما، تعدادی نیروی کار استخدام می‌کنید، معلوم نبودن چهره و مفهوم نبودن صداها دلالت بر خارجی بودن آنها دارد، اگر شما آنها را در کمد دفتر خود قرار دادید، یعنی آنها را در سمت‌های مدیریتی به کار خواهید گرفت، روئیدن گل و سبزه از زیر پای شما یعنی برای اثبات دوستی با آمریکا، آمریکایی استخدام می‌کنید و برای بهبود معیشت آمریکائی‌ها کالاهای آمریکایی وارد می‌کنید تا مملکت گلستان شود.

آخوندی وزیر و شهرسازی: خواب دیده‌ام طاووسی زیبا از دیار هندوستان برایم هدیه آورده‌اند که نظیر نداشت، همین که خواستیم از زیبایی این طاووس لذت ببریم، نگاهی بر ما انداخت و بر خود لرزید و مرد و بعد از مدتی دوباره در جلوی چشمان ما زنده شد و نگاهی خشمگین بر ما انداخت و سپس دست و پای ما را نوک زد. ما وحشت‌زده از خواب برخاستیم.

معبران و خوابگزاران در این فقره گفته‌اند: جناب مسؤولی که این خواب را دیده‌اید، شما مدتی است شاد هستید، طاووس نشان استیضاح است، اگر خود به خود مرد یعنی استیضاح‌کنندگان به حد نصاب نرسیده و استیضاح خودش کنسل می‌‌شود. زنده شدن دوباره طاووس دلالت بر به جریان افتادن استیضاح دارد و نوک زدن طاووس یعنی رای عدم اعتماد مجلس به شما.

حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در امور فرهنگی: خوابی بسیار زیبا دیده‌ام، خواب دیدم که برخی مرا رئیس‌جمهور خطاب می‌کنند و تمامی کشورهای همسایه از من حساب می‌برند و من دائماً خدا را شکر می‌کردم. اما در همین حین خرسی به من حمله کرد و مرا کشت.

معبران و خوابگزاران خبره چنین گفته‌اند: اگر شما یک مسؤولید، به زودی زندانی خواهید شد و با وثیقه آزاد می‌شوید، سپس پادشاه عربستان از شما حمایت کرده و شما را به عنوان عقل کل به کار خواهد گرفت.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: خوابی آشفته دیدم، در خواب خودم را همچون قناری شکسته بال دیدم که عقابی به دنبالش بود و در نهایت آن را به چنگ آورد و سپس خورد، اما پس از گذشت چند ساعت، از آن طرف بیرون آمدم.

معبران و خوابگزاران خبره، در تعبیر این خواب گفته‌اند: اگر مسؤولی این خواب را ببیند، تعبیرش در این بوَد که تلاشش برای رهایی از فیلتر کلش آف کلنز موثر واقع شود و بالاخره شادی به ملت باز گردد، برای تحقق هرچه زودتر این خواب باید، ابتدا گوساله‌ای شش ماهه را قربانی و سپس نذر کنید که ۶ ماهواره به فضا بفرستید، وگرنه پس از رفع فیلتر دوباره به شدت فیلتر خواهید شد.