در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف جلسه سبک زندگی اسلامی در حسینیه امام خامنه ای ساری برگزار شد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان در این جلسه با شاره به این که، اصالت زن مسلمان عفت اوست گفت:رکن اصلی عفاف،حجاب است و حجاب در واقع واکسن مقابله با نامحرمان است.

حجت الاسلام نوری، تصریح کرد: حجاب اصلی ترین پناهگاه زن است و در واقع حیای زن همان حجاب اوست، بنابراین می توان حجاب را حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی دانست.

نوری با اشره به این که یکی از مسائل بسیار مهم در دنیا بحث حجاب است،خاطر نشان کرد: حجاب یعنی ، حیاء ، جوانمردی و شرف به خاطر همین آزادگی و بصیرت زن حجاب اوست و حجاب برتر کلید واژه نزدیک به حضرت زهرا(س) است .

رئیس عقیدتی سیاسی استان مازندران اظهار داشت: دشمنان می خواهند ارزش های انقلاب اسلامی را کمرنگ کنند اما یادواره های شهداء، نمازجمعه و حجاب برتر زنان و مردان ، در واقع حجاب برتر به زنان و مردان جامعه ما غیرت و عفت می بخشد.

حجت الاسلام علی نوری تصریح بیان داشت: یکی از اهداف دشمن برداشتن چادر از سر دختران ماست و در جامعه امروزی غرب این گونه تبلیغ می کنند که حجاب یعنی خانه نشینی زنان و دختران ، در صورتی که چنین نیست و فاطمه زهرا(س) علاوه بر داشتن حجاب در بسیاری از مسائل دیگر مشارکت داشتند و امروز حضرت زهرا (س) افتخار همه انبیاء و در همسر داری بهترین الگو می باشد.

رئیس عقیدتی سیاسی استان مازندران خاطر نشان کرد: نزدیکترین حالت زن به خدا زمانی است که به تربیت فرزندان ، خانه داری و همسرداری بپردازد.

وی در خاتمه گفت: دشمن فهمیدچه چیزی برای زن در جامعه جمهوری اسلامی عزیز است برای همین است که به فکر از بین بردن آن که برداشتن چادر از سر دختران و مادران ماست افتاده است .