زهره الهیان، کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در گفت و گویی اظهار داشت: بحث نفوذ در شرایط حاضر ابعاد بسیار گسترده ای پیدا کرده است و متأسفانه این نفوذ را در لایه‌های مدیریتی نیز می توان دید.

وی گفت: اگر نمایندگانی که به مجلس آینده راه پیدا می کنند، تفکر استکبار ستیزی را داشته باشند و نقشه های نظام سلطه را همواره رصد کرده و در نظر داشته باشند، حتما در عرصه های قانون گذاری و نظارتی اجازه نفوذ به ارکان کشور را نخواهند داد.

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان با تأکید بر رویکرد اقتصادی مقاومتی و پیگیری آن از درون کشور، تأکید کرد: اقتصاد مردم محور و پیگیری سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی می تواند راه نفوذ اقتصادی در کشور را ببندد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: با مشارکت آحاد مردم و دادن نقش ویژه به مردم در عرصه اقتصاد مقاومتی،‌ جلوی پروژه نفوذ در کشور به ویژه نفوذ در لایه های مدیریتی گرفته خواهد شد؛ این مسئله در مورد سایر حوزه ها هم مصداق دارد.

الهیان با تأکید بر لزوم هوشمندی مردم در انتخاب کاندیداهای اصلح تصریح کرد: انتخاب صحیح می تواند مجلسی را در پی داشته باشد که با واگرایی نسبت به غرب، نقشه های نفوذ در کشور را خنثی کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید بپرسند که چگونه می شود یک فردی که سابقه فساد اقتصادی در پرونده خود دارد امروز به یک جریان سیاسی نزدیک شده و به دنبال تأثیرگذاری بر انتخابات است، لیدر های اصلاح طلبان باید در خصوص حضور کرباسچی در شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان توضیح بدهند.

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان همچنین گفت: برخی از افرادی که امروز لیست احزاب سیاسی برای انتخابات در کشور را می‌بندند پرونده فساد اقتصادی آنها هنوز مفتوح است و این موضوع تناسبی با انقلاب اسلامی و ارزش های نظام ندارد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم هستند که تعیین کننده اند خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی باید بر این مسئله نظارت کافی داشته و توجه ویژه ای داشته باشند که افرادی که در سابقه آنها تخلفات جدی و محکومیت مطرح شده است، چرا باید به صورت آزادانه در عرصه سیاست فعالیت کنند و حتی لیست کاندیداها را ببندند.

الهیان در پایان با تأکید بر لزوم روشنگری برای مردم در این زمینه یادآور شد: باید از ورود افرادی که با صرف هزینه های میلیاردی به دنبال به دست آوردن آرای مردم هستند جلوگیری شود.