هرساله دیدار رهبری با ورزشکاران و مدال آوران کشور در حسینیه امام خمینی (ره) با صحنه های بسیاری زیبایی همراه است. در دیدار روز گذشته نیز که دست اندرکاران آن کنگره شهدای ورزش بودند. ورزشکاران توانستند با رهبر انقلاب دیدار کنند. در این دیدار سه ورزشکار قهرمان کشور کیانوش رستمی ( قهرمان وزنه برداری جهان) سجاد مردانی (قهرمان تکواندوی جهان) و میرسعید معروف ( کاپیتان تیم ملی والیبال» قاب عکسی از تصویر شهدای شهید را به رهبر انقلاب تقدیم کردند.

بعد از انتشار این عکس در سایت های مختلف بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی را به صفحات مجازی این ورزشکاران کشاند و واکنش های آنان را در پی داشت.

میرسعید معروف

در آخرین عکس منتشر شده از صفحه سعید معروف که مربوط به ۶ روز پیش است. کاربران به آخرین دیدار این ورزشکار با رهبری واکنش نشان دادند. « خوش به حالتون که از نزدیک آقا رو دیدید. همیشه موفق باشید کاپیتان»، « لطفا عکست با رهبری رو توی پیجت بگذار»، « چه لطفی خدا بهت کرده»

 

کیانوش رستمی

کیانوش رستمی نیز چندساعت بعد از دیدار رهبری گزیده عکس‌هایی از این مراسم را در صفحه اینستاگرام خود را با این متن منتشر کرد:

«نامت همین که سبز می شود بر زبان من/ طعم تمشک تازه بگیرد دهان من … امروز افتخار زیار معظم له نصیب بنده شد و با ارزش ترین هدیه دوران زندگی ام را از دستان پر برکت ایشون گرفتم. بنده مفتخرم انگشتریه عقیق حضرت آقا رو در دستانم داشتم باشم.»

کاربران نیز در صفحه کیانوش رستمی به بیان احساساتشان نسبت به این دیدار پرداختند و از این قهرمان تشکر کردند: « خوش به سعادتتون برادر، نوش تان باد»، « ما به قهرمانان ولایتمدار مثل شما افتخار می کنیم. مشتی باشی همیشه، خدا رهبر انقلاب، امام خامنه ای رو حفظ کنه و سایشون تا ابد بالا سرما باشه انشالله»، « موفق باشی با همون دستی که انگشتریه حضرت ماه در آن است.»، « خوش به حالت پهلوان، مطمئنم نفس قدسی امام خامنه ای عزیز اقتدار و عزت مضاعف به شما خواهد بخشید. جانم به فدای امام عشق سیدعلی»، « مبارک باشه، دستشون دردنکنه»، « دعای رهبرم بدرقه راهت داداش»

 

سجاد مردانی

سجاد مردانی قهرمان جهان تکواندوی ایران در وزن ۸۰+ نیز یکی از سه ورزشکاری بود که تصویرش در عکس منتشر شده قرار داشت. او نیز با اینکه آخرین پستش در اینستاگرام برای ۵ روز پیش بود مورد لطف و حمایت کاربران قرار گرفت: « خوشا به حالتون که به دیدار آق رفتید.»، « بح بح (به به) ایول به شما دیدار آقا تشریف بردین، خوش به حالتون»، « عکستون با حضرت ماه رو نمیذارید؟ گم افتخاری نیستا.»