اگر از سال ۹۶ جان سال به در برده اید شما فرد خوش شانسی هستید که توانسته به رغم تمام تلاش های ماوراء طبیعیه وغیرطبیعیه برای نابودی تان باز هم زنده بمانید و به خوبی با زلزله، آتش، سیل ارتباط برقرار کنید.
قطعا بازماندگان سال ۹۶ به خوبی درک کرده اند که برای بقاء باید به برخی قوانین فیزیک و متافیزیک آشنایی کامل داشته باشند در این نوشته سعی کردیم به چند مورد از این قوانین اشاره کنیم
قانون سکون:
اولین قانونی که باید به آن توجه داشته باشید راه و ابزار ارتباطی تان است، برخی کارشناسان بر این باورند بیشترین عامل انقراض سال های اخیر پراید، کشتی، هواپیما، قطار و جاده ها بوده اند؛ در سال جدید به شما راه حل های زمان قبل از کشف آتش را پیشنهاد می کنیم صخره نوردی، کوه نوردی، جنگل نوردی که برای کاهش استرس و میزان سوخت های فسیلی بدنتان نیز موثر خواهد بود.

قانون جابه جایی
این قانون در طبقه از ما بهترون اتفاق می افتد، اما شما هم می توانید فعل خواستن را صرف کنید و با استفاده از این قانون در جدول فقر اسکی بازی کرده و ضمن اینکه خط فقر را درنوردیده، صعودی به کانادا نیز داشته باشید.
قانون ژنسیستماتیک
این قانون به شما کمک می کند بدون اینکه نیاز به تلاش زیادی کنید جایگاه واقعی تان را پیدا کرده و در آنجا بمانید تا در لاین ژن های دیگر نشوید؛ ژن های خوب، ژن های بدبخت، ژن های مدیر، ژن های کارتون خواب، ژن های دهه شصتی از نمونه های این ژن هاست.
قانون موقعیت بر کام
نهایت خاصیت برخی جلسات در سال گذشته افزایش نرخ موز بوده است از این رو توصیه اقتصادی ما این است که ، در زمان ایجاد بحران قطع به یقین با افزایش چند درصدی موز، کرایه تاکسی و.. مواجهه خواهیم شد از این رو این شغل ها را دست کم نگیرید و با وجود وفور وضعیت بحرانی می توان شغل های از این دست را انتخاب کرد.

قانون ثبوت
خیالتان راحت باشد هر چیزی تغییر کند شما یا حقوقتان را می گیرید یا نمی گیرید؛ تغییری در افزایش قیمت نخواهید داشت هرچیزی تغییر کند اقتصاد را توپ هم تغییر نخواهد داد.

قانون امید به زندگی
محققان وطنی با تحقیق بر روی کارمندان و کارگران آزمایشگاهی دریافتند آنها هفته ها بدون اب، تخم مرغ ،گوشت و حتی بدون هوای سالم فقط با دیدن قبض گاز، برق، آب زنده خواهند ماند و حتی امید به زندگی شان با قطع یارانه جز در مواردی اندک هنوزبه درجه یخ زدن الکل نرسیده است.
قانونی برای عشق
اگر شما هم تمام طول سال گذشته منتظر قاچ دیگر تان بودید و مرد رویایی تان امیر آقایی ها بودند که بتوانید با خط اتوی کت شان سیب رویاهایتان را نصف کنید کور خوانده اید و همچنان در دبه های که با افکارتان درست کرده اید خواهید ماند؛ پیشنهاد می کنیم به نوع ژن اش بیشتر دقت کنید و ابزار های تان را به روز رسانی کنید چرا که دیگر ریختن جزوء و امثال آن کارگشا نیست .

و آخرین قانون که هیچگاه نباید فراموشش کنید این است که مشکلات از هر آنچه فکر می کنید به شما نزدیک تر هستند پس خیالتان راحت امسال نیز بدبختی ها همراه مهمانان خواهند آمد و بهتراست به جای غرغر کردن و توقع زیاد از مسئولین در صورت بروز مشکلات آنها را قورت دهید.