اجتماعی » حوادث » مازندران
کد خبر : 148533
دوشنبه - ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳

توفان به بیش از ۷۰ واحد مسکونی و تجاری خسارت زد

ولی محمد فضلی بخشدار دابودشت آمل در گفتگو با خبرنگار مازندرانه در خصوص خسارت های توفان شدید با سرعت ۹۴ کیلومتر بر ساعت که آمل را در نوردید، گفت: توفان شدید ۳ خرداد ماه علاوه بر تخریب زیر ساختها، باعث واژگونی دهها تیربرق , تابلوها, بیلبوردها, پارگی سیمهای برق و تلفن و همچنین قطعی کامل […]

توفان به بیش از ۷۰ واحد مسکونی و تجاری خسارت زد

ولی محمد فضلی بخشدار دابودشت آمل در گفتگو با خبرنگار مازندرانه در خصوص خسارت های توفان شدید با سرعت ۹۴ کیلومتر بر ساعت که آمل را در نوردید، گفت: توفان شدید ۳ خرداد ماه علاوه بر تخریب زیر ساختها، باعث واژگونی دهها تیربرق , تابلوها, بیلبوردها, پارگی سیمهای برق و تلفن و همچنین قطعی کامل خدمات آب، برق و تلفن شد.

وی ادامه داد: همچنین این توفان شدید منجر به تخریب سقف حدود ۵۰ منزل مسکونی و واحدهای کسبی,حدود ۱۰ مرغداری و گلخانه و همینطور دیوار حیاط برخی از منازل و باغات شد و برخی محورهای سطح دابودشت را نیز مسدود کرد.

فضلی افزود: بلافاصله هماهنگی لازم با مدیران ادارات خدمات رسان شهرستان و بخش دابودشت از بامداد روز ۴ خرداد و روز عیدسعید فطر به عمل آمد تا با اعزام کارشناسان امر( برق، آب و فاضلاب، بنیادمسکن، جهادکشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده ای)به روستاها و موقعیتهای آسیب دیده ضمن برآورد میزان خسارت اقدامات ترمیمی و بازسازی زیرساختهای خسارت دیده در اولین فرصت شروع شود.

بخشدار دابودشت تاکید کرد: با همت و تلاش بی وقفه همکارانمان در سایر ادارات تمامی مشکلات موجود اعم از قعطی آب، برق، تلفن، انسداد راه و … تا ساعت ۱۷ همان روز برطرف شد.

این مقام مسئول در پایان ضمن تبریک عید سعید فطر بیان کرد:به مصداق حدیث شریف من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل از همه مدیران و کارکنان ادارات خدمات رسان، شوراهای اسلامی، دهیاران و مردم عزیز و شریف بخش دابودشت تقدیر و تشکر می کنم.