همزمان با سفر مدیران ارشد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران به آمل، مشکلات ارتباطی این شهرستان در نشستی تخصصی با حضور فرماندار شهرستان آمل، دادستان آمل، نماینده مردم آمل در مجلس، مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری مازندران، مدیرکل مخابرات استان ، بخشداران شهرستان آمل، مدیران و نمایندگان شرکت‌های زیرساختی ارتباطات، بررسی شد و توسعه پوشش تلفن همراه، گسترش شبکه فیبر نوری و رفع نقاط دارای ضعف آنتن‌دهی در شهر، روستاها و محور هراز در دستور کار قرار گرفت.