وزیر خارجه آلمان: به نفع ما است که برجام را به خطر نیاندازیم
«زیگمار گابریل» وزیر امور خارجه آلمان بعد از نشست وزرای خارجه گروه ۱+۵ (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) و ایران در نیویورک، بیانیهای را منتشر کرد. گابریل در ارتباط با تلاشهای دولت فعلی آمریکا برای لغو برجام گفت: «به نفع همگی ما است...