ولی محمد فضلی بخشدار دابودشت آمل در گفتگو با خبرنگار مازندرانه در خصوص خسارت های توفان شدید با سرعت ۹۴ کیلومتر بر ساعت که آمل را در نوردید، گفت: توفان شدید ۳ خرداد ماه علاوه بر تخریب زیر ساختها، باعث واژگونی دهها تیربرق , تابلوها, بیلبوردها, پارگی سیمهای برق و تلفن و همچنین قطعی کامل خدمات آب، برق و تلفن شد.

وی ادامه داد: همچنین این توفان شدید منجر به تخریب سقف حدود ۵۰ منزل مسکونی و واحدهای کسبی,حدود ۱۰ مرغداری و گلخانه و همینطور دیوار حیاط برخی از منازل و باغات شد و برخی محورهای سطح دابودشت را نیز مسدود کرد.

فضلی افزود: بلافاصله هماهنگی لازم با مدیران ادارات خدمات رسان شهرستان و بخش دابودشت از بامداد روز ۴ خرداد و روز عیدسعید فطر به عمل آمد تا با اعزام کارشناسان امر( برق، آب و فاضلاب، بنیادمسکن، جهادکشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده ای)به روستاها و موقعیتهای آسیب دیده ضمن برآورد میزان خسارت اقدامات ترمیمی و بازسازی زیرساختهای خسارت دیده در اولین فرصت شروع شود.

بخشدار دابودشت تاکید کرد: با همت و تلاش بی وقفه همکارانمان در سایر ادارات تمامی مشکلات موجود اعم از قعطی آب، برق، تلفن، انسداد راه و … تا ساعت ۱۷ همان روز برطرف شد.

این مقام مسئول در پایان ضمن تبریک عید سعید فطر بیان کرد:به مصداق حدیث شریف من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل از همه مدیران و کارکنان ادارات خدمات رسان، شوراهای اسلامی، دهیاران و مردم عزیز و شریف بخش دابودشت تقدیر و تشکر می کنم.